Medlemskap

Från och med höstterminen 2019 finns möjlighet att bli medlem i Föreningen Lärarstudenterna och samtidigt erhålla ett specialdesignat digitalt Mecenatkort som visar att du är student samt medlem i LäS.

Medlemskapet kostar 50kr per termin och ger dig tillgång till samtliga föreningsaktiviteter, såsom spelkvällar, föreläsningar, Pluggstuga, träningstillfällen och Tisdagspub på Café Bojan.

Vi har inga krav på att medlemmar engagerar sig aktivt i föreningens verksamhet, men de som vill göra det är hjärtligt välkomna!

Efter att du registrerat och betalat ditt medlemskap tar det 5-7 dagar för kortet att dyka upp i Mecenatappen.

Engagemang

De som känner att de vill göra mer än bara delta i aktiviteter är hjärtligt välkomna att engagera sig i befintliga utskott: Föreningshälsan, Spelutskottet, Aktivitetsutskottet, Lärarinsparquen och Klubbmästeriet. Gå till respektive utskottssida och fyll i kontaktformulären för att få mer information om hur du kan engagera dig!

Det finns även möjlighet att starta nya utskott eller grupper inom föreningen! Vad sägs om kör eller ett band, en teatergrupp (även känt som studentspex), en grupp för lärarstudenter med barn, en HBTQIA+ grupp; möjligheterna är oändliga! Fyll i formuläret på den här sidan så kontaktar vi dig!

Missa inte våra medlemserbjudanden